Dropship met ons: +31 (0)40 - 78 200 88 | Stökskesweg 15 Bergeijk | info@actiepartner.nl
  • Welkom gast - Registeer
  • Login

Veel gestelde vragen

1. Ik heb mezelf geregistreerd maar kan nog niet inloggen?

Jouw registratie moet nog gevalideerd worden door een medewerker van Actiepartner.nl. Kijk in jouw email in je inbox of in je spamfiler of je onze bevestigingsmail hebt ontvangen en klik eventueel op de link. Registraties worden geverifieerd binnen 24 uur na aanvragen van een login. In de meeste gevallen zal een medewerker van ons contact met je opnemen om zo een betere inschatting te kunnen maken en het meest optimale resultaat uit de samenwerking te halen. Mocht dit langer dan 24 uur duren, neen dan contact met ons op via info@actiepartner.nl.

2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat te doen?

Tot op heden is er nog geen mogelijkheid zelf een nieuw wachtwoord aan te maken. Stuur ons een email op info@actiepartner.nl met je bedrijfsgegevens en login gegevens. Wij zullen vervolgens een mailtje sturen naar het bij ons bekende email adres met daarin een nieuw antwoord.

3. Ik kan mijn bestelling niet afronden?

Gaat er iets fout tijdens het plaatsen van een order? Kijk dan eerst of er voldoende voorraad beschikbaar is. Zijn alle bedrijfsgegevens en aflevergegevens goed ingevuld? Indien dit het geval is en de bestelling kan nog steeds niet geplaatst worden neem dan even contact op via +31407820089 of op info@actiepartner.nl.

4. Hoe kan ik betalen?

In het gesprek met onze accountmanager wordt een inventarisatie gemaakt. Op basis van jouw wensen, verwacht bestellingspatroon wordt bepaalt hoe de facturatie zal verlopen. We streven er naar om op een vast moment te factureren, hierin een divers aantal orders in een keer te factureren. Gemakkelijk voor de administratie en dus minder werk. Iedere situatie zal op voorhand apart bekeken worden en zal een oplossing voor gevonden worden.

5. Kan ik mijn reeds geplaatste dropshiments zien?

Jazeker! Wij registreren jouw bestellingen in ons systeem. In jouw eigen account kun je al de door jou ingevoerde dropshipments terug zien onder “Mijn Bestellingen

6. Mijn klant vraagt naar zijn track & trace code, hebben jullie deze voor mij?

Jazeker! Wij registreren jouw bestellingen in ons systeem. In jouw eigen account kun je al de door jou ingevoerde dropshipments terug zien onder “Mijn Bestellingen“. Hier kun je van iedere zending het tracking nummer terugvinden, het pakketje volgen, en dit naar jouw klant communiceren.

7. Waar kan ik mijn facturen terug vinden?

In jouw eigen account kun je al de door jou ingevoerde dropshipments terug zien onder “Mijn Bestellingen“. Hier kun je ook alle facturen terugvinden.

8. Wat is de gemiddelde levertijd wanneer ik een bestelling plaats?

Wij hechten veel waarde aan het goed afleveren van de gedropshipte artikelen. Iedere bestelling, elk product wordt met zorg verpakt in ons magazijn en vervolgens naar jouw klant verstuurd. Dagelijks hebben wij een pick up van GLS, vandaar kunnen wij snelle levering garanderen. Bij iedere zending zal ook een tracking code teruggekoppeld worden. Mocht jou klant vragen hebben kan je hem of haar direct en adequaat van feedback voorzien.

Normaal gesproken, als een artikel voorradig is hanteren wij; voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis!

9. Mijn klant heeft zijn artikel ontvangen, maar er is iets beschadigt.

Ondanks dat wij altijd onze producten degelijk verpakken en verzekerd verzenden, wil er onverhoopt wel eens een pakket beschadigt aankomen. Natuurlijk zullen wij ons best doen hier een geschikte oplossing voor te zoeken op een zo kort mogelijke termijn. Retouren gaan in dit geval altijd in overleg met onze klantenservice. Retouren welke vallen binnen de zichttermijn kunnen wij helaas niet retour nemen, dit valt onder wet koop op afstand, een transactie tussen de koper en de verkoper.

Garantiegevallen, defecte producten en beschadigingen door bijvoorbeeld verzending zijn een ergernis voor jou en je klant, hier zijn we ons van bewust. Daarom krijgen deze gevallen altijd prioriteit vanuit onze kant. De beste klant is immers een tevreden klant!

10. Kan mijn klant direct contact met Actiepartner.nl opnemen?

Het is niet de bedoieling dat een klant direct met ons gaat communiceren. Wij verzorgen de dropshipment en hebben contact met jou. Als de klant een probleem heeft dient hij dit eerst met jou te communiceren, daarna kun je de problemen met ons bespreken.

11. Kan ik mijn order veranderen of annuleren?

Indien de order geplaatst wordt, schiet deze direct bij ons het magazijn in. In veel gevallen zal het moeilijk zijn deze nog te veranderen, aangezien ons magazijn vrijwel direct overgaat tot het pakken van de orders.

Mocht je onverhoopt toch een probleem hebben met een bestelling, een fout afleveradres of een verkeerd artikel besteld? Neem dan direct contact op met ons op ons telefoonnummer +3140-7820089. Het is immers zo, als we de dropshipment nog willen onderscheppen er direct actie ondernomen dient te worden.

12. Ik wil graag het afleveradres invoeren/aanpassen, kan dat?

Bij het plaatsen van een nieuwe bestelling kun je direct het afleveradres invoeren. Daar het gaat om een dropshipment zal de factuur aan jouw bedrijf gestuurd worden, en zullen de producten rechtstreeks aan jouw klant verstuurd worden.

13. Ik wil graag mijn factuuradres aanpassen, kan dat?

Je kunt jouw factuuradres gemakkelijk aanpassen in je account. Let wel even op dat je ons via de email ook even vermeld dat er veranderingen plaats hebben gevonden in het factuuradres of de bedrijfsgegevens, dan kunnen wij er scherp op toe zien dat deze worden doorgevoerd.

14. Zijn alle producten van Actieparner.nl orgineel?

Al de op onze website verkochte artikelen zijn 100% origineel.

15. Kan ik de foto's en de teksten van de website gebruiken?

Ja, indien jij onze producten verkoopt kun je onze afbeeldingen en teksten gebruiken. Deze zijn te downloaden onder het kopje attachments.

loading_image