Dropship met ons: +31 (0)40 - 78 200 88 | Stökskesweg 15 Bergeijk | info@actiepartner.nl
  • Welkom gast - Registeer
  • Login

Ja ik wil dropshippen!

Registeren op de website

Om gebruik te kunnen maken van onze dropshipment mogelijkheden dien je allereerst een account aan te vragen. Dit kan door je te registreren bij onze website. Op basis van jouw registratie zal onze accountmanager contact met je opnemen voor een persoonlijk gesprek. In dit gesprek zal hij met jou bekijken wat de meest toepasbare manier van dropshipment is, welke manier het beste bij jou en jouw webshop past.

Op basis van dat gesprek zal jouw account vrij worden gegeven. In dit account kun je al direct beginnen met het plaatsen van bestellingen en het traceren van de door jou bestelde pakketjes. Makkelijker kunnen we het niet maken, leuker ook niet.

Dropshipment in de praktijk

Als jouw account is vrijgegeven Kan je inloggen. In jouw account zie je jouw bedrijfsgegevens. Deze gegevens zullen worden gebruikt voor de facturatie. Deze dienen altijd correct te zijn, maar zijn puur voor intern gebruik.

Daarnaast kun je in jouw account direct zien wat de status is van de bestellingen. De meeste zullen voltooid en gefactureerd zijn, sommige onderweg en sommige in behandeling. Zoals je al weet, indien een artikel op voorraad is, voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden, dus nieuw geplaatste orders zullen ook snel hun weg naar de klant vinden. Is het pakket onderweg kun je het traceren via de track & trace link.

Verzending

Wij hechten veel waarde aan het goed afleveren van de gedropshipte artikelen. Iedere bestelling, elk product wordt met zorg verpakt in ons magazijn en vervolgens naar jouw klant verstuurd. Dagelijks hebben wij een pick up van GLS, vandaar kunnen wij snelle levering garanderen. Bij iedere zending zal ook een tracking code teruggekoppeld worden. Mocht jou klant vragen hebben kan je hem of haar direct en adequaat van feedback voorzien.

Betaling

In het gesprek met onze accountmanager wordt een inventarisatie gemaakt. Op basis van jouw wensen, verwacht bestellingspatroon wordt bepaalt hoe de facturatie zal verlopen. We streven er naar om op een vast moment te factureren, hierin een divers aantal orders in een keer te factureren. Gemakkelijk voor de administratie en dus minder werk. Iedere situatie zal op voorhand apart bekeken worden en zal een oplossing voor gevonden worden.

Retouren en garantie

Ondanks dat wij altijd onze producten degelijk verpakken en verzekerd verzenden, wil er onverhoopt wel eens een pakket beschadigt aankomen. Natuurlijk zullen wij ons best doen hier een geschikte oplossing voor te zoeken op een zo kort mogelijke termijn. Retouren gaan in dit geval altijd in overleg met onze klantenservice. Retouren welke vallen binnen de zichttermijn kunnen wij helaas niet retour nemen, dit valt onder wet koop op afstand, een transactie tussen de koper en de verkoper.

Garantiegevallen, defecte producten en beschadigingen door bijvoorbeeld verzending zijn een ergernis voor jou en je klant, hier zijn we ons van bewust. Daarom krijgen deze gevallen altijd prioriteit vanuit onze kant. De beste klant is immers een tevreden klant!

loading_image